2020. március 5., csütörtök

Ciao tutti!❤️
Mosolyogva és könnyekkel búcsúzom tőletek  ! 1 hónap és két hetet töltöttem itt Olaszországban és büszkén mondhatom hogy dolgozhattam a Rosalibriben mint ápoló és sok újat tanulhattam meg!  pl. cukormérés , decubitus sebkötőzés , katéterezés , beöntés , inzulin  beadás  , gyógyszerelés és  még sorolhatnám .
Amikor megtudtam hogy beválogattak nagyon boldog voltam ,  de amikor az  is kiderült hogy én  lehetek az az egyik ember aki  hosszabb távura  jöhet feltétel  nélkül mondtam igent! Nem bántam meg , sok újat tanulhattam meg persze magamról is hogy hogyan tudok társaságban élni  és alkalmazkodni  ! Nagyon jól ment halistennek Az első csapattal nagyon jó viszonyt ápoltam   de persze ezt a második csapatról és el lehet mondani! 
Nem tagadom néha honvágyam volt persze egy kis sírás is volt mellette esténként a barátnőimmel de tartottuk egymásban a lelket És együtt örültünk annak hogy ki jutottunk ide !! Sok csodálatos helyre eljutottunk Firenze , Róma , Pisa , Marina  di Pisa tengerpart  , Montefioralle ahová lehet az életem során soha nem jutottam volna el és ezért is nagyon örülök és hálás vagyok érte! 
A munkahelyt egyszerűen szavakba nem tudom önteni  hogy milyen fantasztikus egy hely.
Minden  reggel vagy délután mosolyogva léptünk be az ajtón mert tudtuk hogy a betegek mindig mosolyt csalnak  az arcunkra vagy  akár csak az ápolók vagy pedig az ott dolgozók!😊 megszerettem mindegyik nővért , szociális gondozót , Takarítónéniket 😁 Ma volt szerencsém a fő nővérrel dolgozni Martinával ,  szót értettünk nagyon Meg is dícsért nem is egyszer aminek nagyon örülök! 
Nehéz  itthagyni már szinte minden nap úgy jöttem mintha  hazajönnék! 
Egy nagyszerű embert ismerhetünk meg aki itt lakik kint Margit akinek  hálásak lehetünk mindenért hogy segített nekünk mindenben , fordulhatunk hozzá bármi óhaj sóhajunk volt ! 
 Mártáról úgy szint ez elmondható egy barátra leltünk benne aki mindig meghallgatott minket és segített , együtt nevettünk sokat és feledhetetlen közös élmények vannak!
Köszönöm szépen még egyszer az Erasmus+ Topic Projektnek hogy itt lehettem! 
Holnap vár még rám az utolsó munkanapom és szombaton pedig indulok újra haza Magyarországra!
 Legjobb , legszebb 1 hónap 2 hét volt❤️
 Arrivederci Italia! ❤️❤️












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése